Læserbrev

Bent Vinn Nielsen gav et smil på læben

Debat
28. september 2016

Jeg kan godt ærgre mig over, at det er Bent Vinn Nielsen, der har forladt Informations spalter, og ikke Georg Metz.

Bent Vinn Nielsen kunne man selvfølgelig være enig eller uenig med, men man forlod hans skriblerier med smil på læben.

Georg Metz er en sur gammel mand, der stort set brokker sig over det samme hver gang. Det er irriterende.

Følg disse emner på mail

Vores abonnenter kalder os kritisk,
seriøs og troværdig.

Få ubegrænset adgang med et digitalt abonnement.
Prøv en måned gratis.

Prøv nu

Er du abonnent? Log ind her

Ja, jeg vil også savne Bent Vinn Nielsen.

Men jeg vil sgu da ikke undvære Metz. Det er muligt at man ikke forlader hans skriblerier med et smil på læben - nok tværtimod. Men så meget er der altså heller ikke at grine af i dagens Danmark, og vi kan ikke undvære 'sure gamle mænd' som Metz til at spidde magthaverne. Det er der alt for få der gør.

Tino Rozzo, Hans Paulin og Niels Duus Nielsen anbefalede denne kommentar

Metz har karakteristisk nok brokket sig over alt og alle i politik - undtaget RV ...

Michael Trier Aagaard

For 14 dage siden var der et læserbrev i avisen omhandlende, hvad der blev af David Rehling. Devid Rehling har en analyse i avisen i dag. I dag er der smuttet et læserbrev ind om, Bent Vinn, der har forladt spalterne. Kunne du ikke nøjes med at brokke dig over det, i stedt for at brokke dig over Georg Metz?
MvH
Anita Aagaard, Hadsten

Jørgen M. Mollerup

Metz skriver nogle meget læsværdige boganmeldelser. Men det er lidt monotont igen og igen og igen og igen at læse om hans aversioner mod f.eks. Anders Fogh Rasmussen og DF.

"...det er lidt monotont igen og igen og igen og igen at læse om hans aversioner mod f.eks. Anders Fogh Rasmussen og DF"

Endnu værre er det, hvis ingen taler dem midt imod!

Sorgen over at vi har "mistet" Bent Vinn Nielsen skal ikke overskygge glæden over, at vi stadig "har" Georg Metz.
Håber, han holder længe endnu.