Læserbrev

Efterlysning

Debat
23. september 2016

Hvor fanden er David Rehling blevet af? Informations skarpeste og klarest argumenterende lederskribent og journalist har ikke vist sig i bladets spalter i ugevis – eller helt præcis ikke siden Rune Lykkeberg satte sig i chefstolen og på lederpladsen med sin lommefilosofi og snik snak. Har de to begivenheder noget at gøre med hinanden?

Følg disse emner på mail

Vores abonnenter kalder os kritisk,
seriøs og troværdig.

Få ubegrænset adgang med et digitalt abonnement.
Prøv en måned gratis.

Prøv nu

Er du abonnent? Log ind her

Jeg savner også Rehling. Men er der ikke noget om, at han faktisk plejer at være bortrejst på (cykel-)ferie i en ret lang periode netop på denne tid af året?
Håber da bestemt han kommer tilbage.

For 14 dage siden (10/9) Bent Vinn Nielsen; og nu Rehling! Det er godt en måned siden Kristen Bjørnkjær var på banen....

For et års tid siden havde jeg et lille læserbrev i Information. Og nu med ny shefredaktør...
"Sker der ting på Information?
Her i agurketiden, hvor man kan sidde uforstyrret på sin gren og fundere over tilværelsen, bedrøver det mig, at man i forbindelse med en nylig ’modernisering’ af Information indførte tre ændringer, der hver for sig ser ubetydelige og uskyldige ud.

For det første blev »Uafhængig af partipolitiske og økonomiske interesser« flyttet fra forsiden til bagsiden. For det andet forsvandt den daglige reminder, fotoportrættet af den nydelige grundlægger, Børge Outze, helt fra avisens spalter. Og for det tredje rykkede den administrerende direktør op på øverste placering i kolofonens hakkeorden – endog over den administrerende chefredaktør.

En gammel bekendt af mig sagde ofte: »I am paranoid – but am I paranoid enough?«. Hvad mener Informations læsere?"

chefredaktør

Stor tak for dit læserbrev, Leif Ahm! Så blev jeg klar over hvad det er jeg har savnet i avisen hele september: REHLING, selvfølgelig. Så gik der fire dage fordi jeg havde computervrøvl - og så dukkede Rehling gudskelov op igen både i går og i dag. TAK FOR DET!
Og en kommentar til ovenstående: Ja.jeg kommer også til virkelig at savne Bent Vinn Nielsen. Lørdagsavisen bliver ikke den samme. Men tak for den tid du var her, Vinn!