Folk

FOLK

26. juni 2017

Jeremy Corbyn

Det er festivalsæson, og i weekenden var det Englands Glastonbury. Her fik vi det endelige bevis på, at Labour er blevet det, de unge vil have, da partileder Jeremy Corbyn lørdag talte fra hovedscenen som optakt til den politiske amerikanske rapduo Run the Jewels.

Bernie Sanders

Og de to (Killer Mike og El-P) er vant til at have gamle, røde mænd som opvarmning. I 2016 var det selveste Bernie, der bød dem velkommen på scenen til festivallen Coachella i Californien. Han jokede: »Jeg tænkte, at det mindste, jeg kunne gøre for jer, var at hjælpe med at få samlet nogle unge mennesker.« (Åh, Bernie).

Johnny Depp I

Også Johnny Depp besøgte Glastonbury. Han valgte så at joke med, at dræbe præsident Trump. »Hvornår er det sidste gang, en skuespiller dræbte en præsident,« spurgte han med henvisning til Abraham Lincoln, der i 1865 blev myrdet af John Wilkes Booth. »Uanset, det er noget tid siden og måske at det på tide,« tilføjede han.

Johnny Depp II

Jonny Depp prøvede sikkert bare som sædvanligt at være lidt Hunter S. Thomson-bad ass, men det ændrer ikke på, at han er en kæmpe nar – ikke mindst taget i betragtning af det nylige attentat mod en en tværpolitisk baseballkamp i Virginaia, hvor fem blev såret.

Bliv opdateret med nyt om disse emner på mail

Vores abonnenter kalder os kritisk, seriøs og troværdig.
Få ubegrænset adgang med et digitalt abonnement.
Prøv en måned gratis.

Prøv nu

Er du abonnent? Log ind her

Anbefalinger

• Steen Sohn
Steen Sohn anbefalede denne artikel

Kommentarer

Må indrømme, at jeg aldrig havde hørt om Run the Jewels før Corbyn varmede op for dem på Glastonbury.
Fed kommentar fra Sanders!