Folk

FOLK

Debat
22. november 2017

Pik I

Alternativets valgslogan var egentlig »håb«, men at dømme efter de seneste dages virak, havde »pik« måske været mere velvalgt. Medierne er flydt over med historier om pik i slap tilstand, dick-pics, fuck-swing og darkrooms, så selv de mest frigjorte gøglere måtte trække frisk luft.

Pik II

»Jeg kunne ikke tage mere afstand fra det, end jeg gør,« udbrød politisk ordfører Carolina Magdalene Maier, da hun læste noget om »fuckswing« (googl ordet – I dare you). Og Uffe Elbæk mindede om, at Alternativet jo er »et uperfekt parti« (modsat alle andre).

Pik III

Medierne jublede, for ikke siden Michael Dyrby har der været så meget pik i dansk presse. Her på avisen har vi bidraget med rubrikperler som »En pik er bare en pik« og »Må jeg se din diller?« – begge har toppet kliklisten på vores hjemmeside. Naturligvis.

Pik IIII

Det er næsten synd, at valgkampen allerede er slut – nu var vi lige så godt i gang. Tænk sig: Alene i denne udgave af FOLK har jeg skrevet »pik« ti gange! Det må være rekord. Og så har jeg ikke engang nævnt Ålens helikopterture eller gangbangs i jyske forsamlingshuse.

Følg disse emner på mail

Vores abonnenter kalder os kritisk,
seriøs og troværdig.

Få ubegrænset adgang med et digitalt abonnement.
Prøv en måned gratis.

Prøv nu

Er du abonnent? Log ind her