Folk

FOLK

1. februar 2018

Diane Keaton

En af hans største skuespillerinder støtter nu Woody Allen. Hun fik en Oscar for sin præstation i Woody Allens film Mig og Annie og kærligheden består:

»Woody Allen er min ven, og jeg fortsætter med at tro ham,« skriver Diane Keaton på Twitter.

Woody Allen

De seneste uger har nye beskyldninger om overgreb fra instruktørens adoptivdatter Dylan Farrow betydet, at flere anerkendte skuespillere offentligt har taget afstand til Woody Allen. Blandt andet Timothée Chalamet og Rebecca Hall har allerede taget afstand til instruktøren.

Dylan Farrow

Anklagerne mod instruktøren stammer fra 1992, og overgrebet skulle ifølge Dylan Farrow havde fundet sted, da hun var syv år. Siden blev sagen undersøgt af de sociale myndigheder, men de fandt ikke beviser.

Judd Apatow

På twitter tager nu også filmproduceren Judd Apatow, der blandt andet står bag serien Girls, afstand fra instruktøren. 

»Woody Allen var forfærdelig mod sin familie og alle børnene,« skriver han blandt andet og nævner også Woody Allens forhold til sin steddatter, Soon-Yi Previn, der senere blev hans kone.

Bliv opdateret med nyt om disse emner på mail

Vores abonnenter kalder os kritisk, seriøs og troværdig.
Få ubegrænset adgang med et digitalt abonnement.
Prøv en måned gratis.

Prøv nu

Er du abonnent? Log ind her

Anbefalinger

anbefalede denne artikel

Kommentarer

Der er ingen kommentarer endnu