Folk

FOLK

Debat
14. februar 2018

@JoyAnnReid

»Forbløffet over mennesker, der siger, Obama-årene var værre end nu, fordi han stod for værdighed og elegance, men ikke reparerede hele verden,« tweeter den sorte forfatter Joy-Ann Reid. »De synes, det er i orden med kaos og fare for mennesker af farve. De er heldige.«

@R4nd4hl

»Socialdemokraterne har fået nej fra 54 afrikanske lande, der ikke vil huse Danmarks flygtninge,« tweeter humorist og debattør Randahl Fink Isaksen. Mattias Tesfaye er i gang med plan B og prøver »at forhandle flygtningeaftale med Bonbon-Land«.

@owenil

»Har været her et stykke tid nu,« skriver telegrambureauet TT’s Owe Nilsson. »Har bevæget mig fra skrivemaskine til computer. Er på sociale medier. Men den intellektuelle degradering af den offentlige samtale vænner jeg mig aldrig til. På tide at stige af.«

@SandieWesth

»Jeg åbner på et tidspunkt i mit liv en restaurant, hvor man må lege madkamp,« tweeter radiovært, klummeskribent OG komiker Sandie Westh. »Den skal hedde Kung Food Fighting. JEG ER HER HELE UGEN.« Tjibum, siger rubrikbestyreren og trækker på smilebåndet.

Følg disse emner på mail

Vores abonnenter kalder os kritisk,
seriøs og troværdig.

Få ubegrænset adgang med et digitalt abonnement.
Prøv en måned gratis.

Prøv nu

Er du abonnent? Log ind her