Læserbrev

Vegansk fanatisme

Hvis man virkelig vil have en debat om veganisme, så tag en seriøs debat, med folk, der faktisk ved noget
16. maj 2018

At bringe et så langt og uunderbygget usagligt fake news indlæg fra et par latterlige østerbro-veganere (»Jo, malkekøer er sørgende mødre«, den 11. maj 2018), er ikke avisen værdigt.

Hvis man virkelig vil have en debat om veganisme, så tag en seriøs debat, med folk, der faktisk ved noget.

Det her er for pinligt. Jeg vil gerne have mine penge tilbage for fredagens avis!

Bliv opdateret med nyt om disse emner på mail

Vores abonnenter kalder os kritiske, seriøse og troværdige.

Se om du er enig – første måned er gratis

Klik her

Er du abonnent? Log ind her

Anbefalinger

anbefalede denne artikel

Kommentarer

Jeg læste engang sidste år en forudsigelse om, at 2018 er året, hvor veganismen bliver mainstream. Det er nok derfor, så mange tilsyneladende er begyndt at føle sig truet af den.

Torben Lindegaard

@Martin Thomsen

Jeg indrømmer blankt, at jeg aldrig har forstået, at bønderne skiller kalven fra koen straks efter fødslen - også selvom man i øvrigt lader kalven leve.

Og under alle omstændigheder er det en modbydelig adfærd, der alene kan begrundes i lønsomhedsbetragtninger.

Martin Thomsen

Jeg beklager - eller det gør jeg ikke! Men Information burde gøre det. Dette var ikke et læserbrev, men en henvendelse til redaktionen vedr. deres prioriteringer i forhold til omtalte debatindlæg. Mit indlæg, som læserbrev, tilfører ikke debatten noget, men bliver til en debat om debatten - hvilket egentlig ikke er videre interessant. Hvorfor Information vælger at bringe indlægget, efter jeg forklarer, at det ikke var hensigten, er jeg så lidt uforstående overfor.