Folk

FOLK

Debat
23. juni 2018

@funder

»Nogle af immigrantbørnene er syge og bliver ikke behandlet,« tweeter aktivist Scott Dworkin om de indespærrede asylbørn i USA. »Lus og mæslinger spreder sig som en steppebrand. Det er begyndelsen på en af de værste humanitære kriser i USA’s historie.«

@CaspPed

VAR-teknologien skaber diskussion ved VM. »Dommerne må være de eneste, som er glade for VAR. Nu angriber vi teknologien i stedet for dem,« skriver konsulent Casper Pedersen og stikker til tidligere dommer Kenn Hansen. »Er du ikke lidt misundelig?«

@JesperKnudsen4

»VAR giver det mest retfærdige grundlag, fodbolden har haft, for at undgå fejlkendelser,« mener derimod sportskommentator Jesper Knudsen. »Alligevel bliver kendelserne diskuteret og betvivlet i det uendelige. Hans Christian, jeg går op og lægger mig.«

@JorgeMads

P3’s Mads Møller har kørt i bus: »Kærestepar i 5C. K (opgivende): Hvornår slutter VM? M: Finale 15. juli. K: Og så starter superligaen et par uger efter? M: Jeg mener, den starter samme dag ... Ha, nej, den starter to dage før finalen. K: Det er fucking løgn!«

Følg disse emner på mail

Vores abonnenter kalder os kritisk, seriøs og troværdig.
Få ubegrænset adgang med et digitalt abonnement.
Prøv en måned gratis.

Prøv nu

Er du abonnent? Log ind her