Folk

FOLK

27. august 2018

@SebStanbury

»Tilskuer ville sparke bold tilbage på banen, men ramte egen hånd, så han tabte telefon, der røg ned under trætribunen, han sad på. Så måtte han kravle 25 meter gennem brændenælder for at få den igen,« skriver Tipsbladets Sebastian Stanbury. »Kun i 2. division.«

@StephenKing

Stephen King mindes John McCain, der døde lørdag. Hans »fineste øjeblik var i 2008, hvor kvinde til vælgermøde kaldte Obama for araber. ’Nej, frue,’ svarede McCain. ’Han er et ordentligt familiemenneske, en borger, som jeg tilfældigvis er uenig med.’«

@KenRoth

Kinas elektroniske overvågning er så gennemgribende, at »forsøg på at undgå overvågningssystemet er farlige. Politistation rapporterede, de tilbageholdt mennesker, som holdt op med at bruge deres telefoner,« skriver Human Rights Watchs Kenneth Roth.

@sebdor

Til sidst et par ord fra komiker Sebastian Dorset, der må siges at tage sorgerne på forskud: »Nogle ser den nyopdagede, brasilianske indianerstamme som en unik antropologisk mulighed. Jeg ser dem som et rimeligt vanskeligt stand-up-publikum.«

Bliv opdateret med nyt om disse emner på mail

Vores abonnenter kalder os kritisk, seriøs og troværdig.

Prøv en måned gratis.

Klik her

Er du abonnent? Log ind her

Anbefalinger

• Eva Schwanenflügel
Eva Schwanenflügel anbefalede denne artikel

Kommentarer

Maj-Britt Kent Hansen

Jeg forstår godt, hvad Stephen King mener om Obama, men udtalelsen er nu alligevel ikke særlig heldig ift. arabere. Kan meget nemt misforstås.

Eva Schwanenflügel

Danmark er meget godt med når det drejer sig om overvågning af befolkningen.
Seneste nyt er, at regeringen vil indføre kontrol med alle borgeres el-forbrug, angiveligt for at forhindre socialt bedrageri.. :-/