Læserbrev

Metz mange år endnu

Det er befriende, når Georg Metz hver fredag kalder en spade for en spade. Måtte vi nyde hans klummer mange år endnu!
23. august 2018

Finn Edvard foreslog sidste torsdag, at Information burde pensionere Georg Metz – angiveligt for at have kritiseret Sørine Gotfredsen og Martin Henriksen.

For mig er Metz’ fredagsklumme en af de væsentligste grunde til at abonnere på Information. Det er ugens højdepunkt at læse hans velformulerede klummer. Hvor er det befriende med folk, der tør kalde en spade for en spade. Måtte vi nyde hans klummer mange år endnu!

Bliv opdateret med nyt om disse emner på mail

Vores abonnenter kalder os kritisk, seriøs og troværdig.

Prøv en måned gratis.

Klik her

Er du abonnent? Log ind her

Anbefalinger

• Eva Schwanenflügel
  • lars søgaard-jensen
  • Dorte Sørensen
  • Trond Meiring
  • Anker Nielsen
  • Kim Folke Knudsen
  • Poul Anker Sørensen
  • Poul Erik Pedersen
  • Hans Larsen
  • Torben K L Jensen
Eva Schwanenflügel, lars søgaard-jensen, Dorte Sørensen, Trond Meiring, Anker Nielsen, Kim Folke Knudsen, Poul Anker Sørensen, Poul Erik Pedersen, Hans Larsen og Torben K L Jensen anbefalede denne artikel

Kommentarer

Johnny Werngreen

Enig, også i den grad!

Eva Schwanenflügel, Poul Genefke-Thye, Frede Jørgensen, Torben Siersbæk, Marianne Stockmarr, Poul Erik Pedersen, Torben K L Jensen og Torben Vous anbefalede denne kommentar
Torben K L Jensen

Fingrene væk fra "Intermetzo" - fandme.

Eva Schwanenflügel, Poul Genefke-Thye, Frede Jørgensen, Torben Siersbæk, Marianne Stockmarr, Poul Erik Pedersen og Torben Vous anbefalede denne kommentar
Poul Erik Pedersen

Generelt: jeg synes man bør overlade ansættelsespolitikken til Informations ledelse, det vil jeg mene både avisen og læsernes er bedst tjent med.
Ellers er jeg ganske enig i læserbrevskribentens holdning.
mvh. poul.

Kim Folke Knudsen

Kære Jens Frydendal

Niks Pille ved Intermetzo

Helt enig. Leve Georg Metz.

Eva Schwanenflügel, Poul Genefke-Thye, Poul Erik Pedersen, Hans Larsen, Torben Siersbæk, Marianne Stockmarr, lars søgaard-jensen og Torben K L Jensen anbefalede denne kommentar
Poul Genefke-Thye

Intermetzo er den væsentligste grund til, at vi har holdt fast ved Information igennem mange år.
Hurra for Intermetzo!!