Folk

FOLK

1. februar 2019

Mads Mikkelsen

Mikkelsen er aktuel med filmen Arctic, hvor han spiller en altdominerende hovedrolle. Nårh, er det ikke den på Netflix? Nej, den hedder Polar, ikke Arctic, men har også Mads Mikkelsen i hovedrollen. Forvirret? Her det vigtige: Polar skulle være elendig, Arctic skulle være OK.

Mads Mikkelsen

Mikkelsen er også med i en ny reklame for Carlsberg, som nu limer deres sixpacks sammen: »A better kind of design for the planet? Probably!« siger han. Det er et godt initiativ. Men sidder der en stor klump lim fast på øllerne, når man har skilt dem ad? Probably!

Janet Jackson

I dag er det 15 år siden, at Janet Jacksons ene bryst kortvarigt var synligt under det store halftime show i Super Bowl. I medierne blev sagen på det nærmeste behandlet som en større skandale end anklagerne om pædofili imod Janet Jacksons bror.

Maroon 5

Skulle man høre til dem, der går og håber på en ny, fræk og grænseoverskridende begivenhed under dette års Super Bowl-show er der grund til at køle helt af. Det er nemlig Maroon 5, der spiller i pausen. Så skulle der være god tid til at lave popcorn.

Bliv opdateret med nyt om disse emner på mail

Vores abonnenter kalder os kritisk, seriøs og troværdig.
Få ubegrænset adgang med et digitalt abonnement.
Prøv en måned gratis.

Prøv nu

Er du abonnent? Log ind her

Anbefalinger

anbefalede denne artikel

Kommentarer

Torben Lindegaard

@Kristian Villesen

Jeg gik i gang med Polar - for Mads Mikkelsens skyld, og fordi jeg rodede Polar og Arctic sammen. Jeg blev dog hængende; men måtte slippe halvvejs - den er bare for gakket.