Folk

FOLK

Dansk Folkeparti vil ikke diskutere med mindreårige og Frankrigs politi synes tennisturneringen French Open begynder at lugte
Debat
8. oktober 2020

Klimaaktivister I

I P1’s dækning af Folketingets åbning blev Morten Messerschmidt placeret i en debat med den 16-årige klimaaktivist Jelva Schultz. Men den gik ikke. »Du skal ikke slet ikke udtrykke dig demokratisk. Du skal gå i skole, og så skal du vente, til du bliver 18 år,« sagde han.

Klimaaktivister II

Det var noget andet, da Morten Messerschmidt var ung. Næh du, dengang kunne man sagtens passe sin skolegang og samtidig være politisk aktiv. Det var klimaordføreren selv, da han meldte sig ind i DFU som teenager, skriver Ekstra Bladet. Men det var også en anden tid.

French Open I

Fransk politi har iværksat en efterforskning, der skal undersøge en mistænkelig tenniskamp i French Open. Det russisk-amerikanske par Yana Sizikova og Madizon Brengle slog nemlig rumænerne Andreea Mitu og Patricia Maria Tig. Måske ikke bemærkelsesværdigt i sig selv.

Vores abonnenter kalder os kritisk, seriøs og troværdig.
Prøv en måned gratis.

Klik her

Allerede abonnent? Log ind her

Lillian Larsen

Jeg hørte ham godt i radioen, mens min forfodsplatfod næsten forsvandt. Var der nogen der sagde "social kontrol"?
Eller provokerede han bare for at få opmærksomhed og omtale?
Heldigvis blev han sendt ud af studiet.

Erik Fuglsang, Katrine Damm og Eva Schwanenflügel anbefalede denne kommentar

- Jeg slukkede, der må være grænser for hvad man skal høre på - det skulle jeg så måske alligevel ikke have gjort, når MM ligefrem blev sendt ud af studiet;)

Maj-Britt Kent Hansen

Jeg bemærkede ikke, at MM blev smidt ud. Faldt måske hen der om morgenen. Hvilken dag var det?

@ Maj-Britt Kent Hansen - Det var tirsdag. Ikke just om morgenen, men i P1 Debat kl. 12.15.

Maj-Britt Kent Hansen

Hans Larsen - tak for oplysningerne. Ja, så længe sov jeg trods alt ikke. ;-)

Lillian Larsen

Kan høres på P1 debat i tirsdags 00.25.50: "MM, jeg lukker ned for dig lige nu, tak fordi du kom"

Maj-Britt Kent Hansen

Tak - Lillian Larsen.