SERIEFOLK

Herman Bang kommer til dig, mens Danmark ser håndbold

... Komiker foreslår cannabis legaliseret og Susanne Bier kalder USA mandschauvinistisk
Debat
23. januar 2021

Velkommen til FOLK, Informations daglige sladderspalte, hvor ingen er for høj og ingen er lav nok til at flyve under radaren.

Anders Stjernholm

I en kommentar i Berlingske skriver komikeren, at han gerne vil ryge pot lovligt. Det smarte er, at det er godt for alle, for hvis cannabis legaliseres, vil alkoholindtaget falde til gavn for folkesundheden: »Giv mig mit pot – så lever du måske længere.«

Susanne Bier

I Politiken, kommer Susanne Bier med en krads kritik af kulturen i USA, hvor hun for tiden har succes som instruktør: »USA er et ekstremt mandschauvinistisk land. Jeg er blevet talt til på en måde i USA, som jeg ALDRIG er blevet talt til i Danmark.«

Herman Bang

Når danskerne ikke kan komme i teatret, må teatret kommer til danskerne. Aalborg Teater livestreamer i aften premieren på Herman Bangs Tine. Direktøren Hans Henriksen glæder sig til at dele »denne unikke oplevelse med hele Danmark.«

Håndbold

Vi håber alt det bedste for Aalborg Teater, men det bliver næppe hele Danmark, der ser med, for i aften spiller håndboldherrerne også mod Japan. Da Danmark forleden spillede imod Argentina var der 1,6 millioner seere.

FOLK

Informations egen sladderspalte, hvor ingen er for høj eller lav nok til at flyve under radaren. Et uundværligt og personorienteret nyhedsoverblik.

Seneste artikler

Følg disse emner på mail

Vores abonnenter kalder os kritisk,
seriøs og troværdig.

Få ubegrænset adgang med et digitalt abonnement.
Prøv en måned gratis.

Prøv nu

Er du abonnent? Log ind her