Velkommen til FOLK, Informations daglige sladderspalte, hvor ingen er for høj og ingen er lav nok til at flyve under radaren.
Anders Stjernholm
I en kommentar i Berlingske skriver komikeren, at han gerne vil ryge pot lovligt. Det smarte er, at det er godt for alle, for hvis cannabis legaliseres, vil alkoholindtaget falde til gavn for folkesundheden: »Giv mig mit pot – så lever du måske længere.«
Susanne Bier
I Politiken, kommer Susanne Bier med en krads kritik af kulturen i USA, hvor hun for tiden har succes som instruktør: »USA er et ekstremt mandschauvinistisk land. Jeg er blevet talt til på en måde i USA, som jeg ALDRIG er blevet talt til i Danmark.«
Herman Bang
Når danskerne ikke kan komme i teatret, må teatret kommer til danskerne. Aalborg Teater livestreamer i aften premieren på Herman Bangs Tine. Direktøren Hans Henriksen glæder sig til at dele »denne unikke oplevelse med hele Danmark.«
Håndbold
Vi håber alt det bedste for Aalborg Teater, men det bliver næppe hele Danmark, der ser med, for i aften spiller håndboldherrerne også mod Japan. Da Danmark forleden spillede imod Argentina var der 1,6 millioner seere.
FOLK
Informations egen sladderspalte, hvor ingen er for høj eller lav nok til at flyve under radaren. Et uundværligt og personorienteret nyhedsoverblik.
Seneste artikler
Hiphopnyt: Ung amerikansk rapper er hverken buttet eller kinesisk
2. oktober 2023Velkommen til FOLK, Informations daglige sladderspalte, hvor ingen er for høj, og ingen er lav nok til at flyve under radarenRasmus er ikke klar til sex, men viser sin nøgne krop som et plaster på såret
29. september 2023Velkommen til FOLK, Informations daglige sladderspalte, hvor ingen er for høj, og ingen er lav nok til at flyve under radarenJoe Bidens hund bider i et omfang, der skaber et farligt arbejdsmiljø
28. september 2023Velkommen til FOLK, Informations daglige sladderspalte, hvor ingen er for høj, og ingen er lav nok til at flyve under radaren