Folk

»Med Grundloven i hånden åbner vi på mandag«

Facebookgruppen National genåbning 15. februar 2021 er for meget for selv den genåbningsivrige Lars Løkke Rasmussen
Man kan altså ikke tage loven i egen hånd, siger Lars Løkke Rasmussen.

Man kan altså ikke tage loven i egen hånd, siger Lars Løkke Rasmussen.

Mads Claus Rasmussen

Debat
13. februar 2021

Velkommen til FOLK, Informations daglige sladderspalte, hvor ingen er for høj og ingen er lav nok til at flyve under radaren.

Nizar Saad

Nizar Saad, som ejer tatovørbutikken Ink and art Copenhagen, har fået nok af nedlukningen og har tænkt sig at åbne sin butik på mandag, fortæller han til Ekstra Bladet. »Hvis ikke jeg åbner mandag, så bliver jeg nødt til at lukke min forretning.«

Torkil Poulsen

Nizar Saas er en del af facebookgruppen National genåbning 15. februar 2021, som administreres af Torkil Poulsen: »Med Grundloven i hånden åbner vi på mandag. Den midlertidige epidemilov kom til på en løgn,« skriver han i gruppen.

Torkil Poulsen II

Torkil Poulsen er en mand med en klar mission. Hvis ordensmagten blander sig i hans genåbningsplaner, er han bedøvende ligeglad: »Vi er ligeglade med bøderne. Vi betaler dem ikke,« fortæller Torkil Poulsen til Ekstra Bladet.

Vores abonnenter kalder os kritisk,
seriøs og troværdig.

Prøv en måned gratis.

Klik her

Allerede abonnent? Log ind her

Kristian Gregersen

Hvad skal vi med denne `klumme` Information?
Det er da ret ligegyldigt hvad LL Rasmussen mener - og det er mindst lige så ligegyldigt hvad denne Facebook grupper mener.
Skriv om noget vigtigt. Skriv om noget der betyder noget. Om man var interesseret i dette, så kunne man læse BT istedet.