Klumme

Jeg syntes, folk, der gik ulovligt rundt på isen, var nogle idioter. Indtil jeg selv stod der

Når man hører om ulovlig gang på isen i radioen, lyder det fuldstændig åndssvagt. Men når man så står der med tre ivrige børn, som bare gerne vil ud på den is, er situationen pludselig en anden, skriver journalist Kristian Villesen i denne klumme
Jeg bevægede mig selvfølgelig også selv ud på isen. Som en anden Rasmus Jarlov. Faktisk var jeg lidt mere ynkelig end Jarlov, for han har i det mindste en ideologisk overbygning til sin isgang, skriver journalist Kristian Villesen i denne klumme.

Jeg bevægede mig selvfølgelig også selv ud på isen. Som en anden Rasmus Jarlov. Faktisk var jeg lidt mere ynkelig end Jarlov, for han har i det mindste en ideologisk overbygning til sin isgang, skriver journalist Kristian Villesen i denne klumme.

Claus Bech

Debat
18. februar 2021

Omtrent midt i sidste uge hørte jeg nyheden om, at politiet uddelte bøder til folk, som havde vovet sig ud på landets søer. Kørende i min familievenlige Toyota Verso kunne jeg dårligt tro mine egne ører. Kan folk virkelig være så dumme, tænkte jeg. Jeg var alene i bilen, ellers havde jeg sikkert sagt det højt.

Vores abonnenter kalder os kritisk,
seriøs og troværdig.

Prøv en måned gratis.

Klik her

Allerede abonnent? Log ind her

Synes ham Villesen har et standpunkt indtil det ikke passer ham selv længere:

https://www.information.dk/debat/2015/09/havecyklists-bekendelser

Bortset fra det, er jeg fulstændig på linje med Jarlov (og var det også før, det var mit eget behov). Det er komplet latterligt at sætte politiet til den slags.