Folk

Pilou går til kamp for at få kufferterne med på ferien

Velkommen til FOLK, Informations daglige sladderspalte, hvor ingen er for høj, og ingen er lav nok til at flyve under radaren
Pilou Asbæk – skuespiller og trojansk hest.

Pilou Asbæk – skuespiller og trojansk hest.

Henrik W. Petersen

Debat
15. februar 2022

Pilou Asbæk, der meldte sig ind i Socialdemokratiet for at ændre regeringen indefra, lægger nu an til at melde sig ind i SAS, så vi alle sammen kan få vores kufferter tilbage.

SAS og Pilou I

SAS’ bagagepersonale har siden lørdag strejket på grund af lønforringelser og mere weekendarbejde. Det er der ikke noget at sige til, at de er utilfredse med, men det er altså også megatræls for alle dem, der skal ud at flyve og ikke ved, om deres bagage kommer med.

SAS og Pilou II

En af dem er skuespilleren Pilou Asbæk, som på Twitter skriver: »Flyver til Oslo i morgen formiddag og vil gerne vide, om jeg kan få min bagage med? Tænker, der er en del i samme situation som mig. Noget info ville være rart. Jeres kundeservice er lukket (…) Vh Pilou.«

SAS og Pilou III

Det er rart med et A-plus-navn, der identificerer sig med ting, almindelige mennesker går og tumler med. Vi er mange, der gerne vil have vores kufferter med på ferie, og man skal ikke underkende, hvilken effekt det har, når en kendis gør sig til talerør for en sag.

Vores abonnenter kalder os kritisk,
seriøs og troværdig.

Prøv en måned gratis.

Klik her

Allerede abonnent? Log ind her

Plejer han ikke at have sin egen flåde?

Mvh Hanne Pedersen