Folk

Wozniacki vil være verdens bedste mor i et utroligt dårligt tv-program

Velkommen til FOLK, Informations daglige sladderspalte, hvor ingen er for høj, og ingen er lav nok til at flyve under radaren
Modsat andre pensionister, som lever indholdsrige liv med foredrag, vandreture, syltning og anlægning af grønne haver, virker kendisparrets liv uhyggeligt tomt.

Modsat andre pensionister, som lever indholdsrige liv med foredrag, vandreture, syltning og anlægning af grønne haver, virker kendisparrets liv uhyggeligt tomt.

Liselotte Sabroe/Ritzau Scanpix

Debat
25. marts 2022

En ny tv-serie om Caroline Wozniacki viser, at selv om karrieren som verdensetter er slut, kan man jo stadig godt blive verdensetter i noget andet. Den tidligere tennisstjerne vil nu være verdens bedste forælder, og det kræver i hvert fald en ’nanny’

Wozniacki I

Det er ikke nogen hemmelighed, at der produceres meget dårligt tv, men skal man tro anmelderne, har et nyt foreløbigt lavpunkt netop set tv-Danmarks lys. Det hedder ’Wozniacki og Lee’ og er en serie på Viaplay om miss Sunshine, Caroline Wozniacki, og hendes mand David Lee.

Wozniacki II

Begge har haft store sportskarrierer. Hun som tennisstjerne og han som basketballspiller, men nu lever de begge i en alder af 31 og 38 år en pensionisttilværelse på rigmandsøen Fisher Island ud for Miami, som man kun kan komme til, hvis man bor der eller står på gæstelisten.

Wozniacki III

På papiret kunne det nok være interessant med sådan et glimt ind i de riges verden, men det er det bare ikke. For modsat andre pensionister, som lever indholdsrige liv med foredrag, vandreture, syltning og anlægning af grønne haver, virker kendisparrets liv uhyggeligt tomt.

Wozniacki IV

Selv har de dog sat sig et mål: Det kan nok være, at karrieren som verdensetter er slut, men derfor kan man jo stadig blive verdensetter i forældreskab. Og ifølge parret kræver den ambition i hvert fald to ting: En papkasse fyldt med sutter og en ’nanny’. Enhver babys drøm.

Serie

FOLK

Informations egen sladderspalte, hvor ingen er for høj eller lav nok til at flyve under radaren. Et uundværligt og personorienteret nyhedsoverblik.

Seneste artikler

Følg disse emner på mail

Vores abonnenter kalder os kritisk,
seriøs og troværdig.

Få ubegrænset adgang med et digitalt abonnement.
Prøv en måned gratis.

Prøv nu

Er du abonnent? Log ind her

Torben Lindegaard

@Lærke Cramon

Lad mig indrømme det med det samme -
jeg var kæmpe fan af Caroline Wozniacki.

Jeg så tenniskampe på de besynderligste tidspunkter -
ofte midt om natten, så næste dag var helt skæv -
og sov sågar til middag, for at kunne holde mig vågen under matchen.

De tider er forbi; men jeg vil ikke afvise, at jeg kunne finde på at se et
par afsnit af "Wozniacki og Lee", selvom anmeldelserne godt nok har
været elendige.

Måske en del mennesker havde håbet at hun har/havde mere mellem ørerne med en snert af humanisme og ydmyghed omkring livet og mennesker. Det synes ikke at være tilfældet!
Måske for lidt modgang i dette liv?