Pelle Dragsted: Tak for denne gang, Information. Bliv ved med at udfordre økonomisk mainstream og kapitalisme

Information spiller en afgørende rolle i det danske medielandskab, når det gælder den kritiske udfordring af de dominerende økonomiske sandheder og af kapitalismens ideologiske hegemoni. Det har været en ære at være med
Efter omkring 80 klummer stopper Pelle Dragsted med klummeserien ’Pelles Position’ i Information, fordi han stiller op til Folketinget for Enhedslisten.

Efter omkring 80 klummer stopper Pelle Dragsted med klummeserien ’Pelles Position’ i Information, fordi han stiller op til Folketinget for Enhedslisten.

Philip Davali/Ritzau Scanpix

Debat
6. oktober 2022

Når denne klumme bringes, er folketingsvalget udskrevet, og dermed bliver det også den sidste fra min hånd som fast skribent på Information.

Det har været en ære at være med som en lille bitte del af den publicistiske stormagt, som Dagbladet Information og hele det omkringliggende univers af podcast, forlag og kursusvirksomhed i mine øjne udgør. Jeg er jo også selv trofast læser af avisen, og nogle gange tror jeg, vi glemmer at sætte nok pris på det, vi får.

Vores abonnenter kalder os kritisk,
seriøs og troværdig.

Prøv en måned gratis.

Klik her

Allerede abonnent? Log ind her

Eva Schwanenflügel

Tak for din indsats, Pelle, for at skrive med både hjerte og hjerne, og for konstant at sætte spørgsmålstegn ved de forudindtagede økonomiske dogmer, som du så ganske rigtigt påpeger, hidtil er blevet ædt råt som etablerede sandheder af de fleste andre medier end Information.

På gensyn efter valget, når du med sikkerhed kommer i Folketinget for Enhedslisten :)

Helle Degnbol, John Ingversen, John Liebach, Kurt Nielsen, Jane Nielsen, erik jensen, Morten Hjerl-Hansen, Steen K Petersen, Inger Pedersen, Per Klüver, Viggo Okholm, Niels-Simon Larsen, Dorte Sørensen, Christian Mondrup, Steen Obel, Thomas Tanghus, Anne-Marie Esmann, Ditlev Palm, Mette Johansson, erik pedersen, Ejvind Larsen, Pia Andersen og Freddie Vindberg anbefalede denne kommentar
Freddie Vindberg

Pelle Dragsted, jeg savner allerede dine ordentlige klummer, her i Information.

Rigtig god valgkamp. Og få nu skovlen under de blå.

Helle Degnbol, John Liebach, Kurt Nielsen, Jane Nielsen, Morten Hjerl-Hansen, Steen K Petersen, Per Klüver, Dorte Sørensen, Steen Obel, Thomas Tanghus, Eva Schwanenflügel, Anne-Marie Esmann, Mette Johansson, erik pedersen og Ejvind Larsen anbefalede denne kommentar
Morten Ilja Dresler

Ønsker dig et godt valg
Mvh Morten
Skal hilse fra Ditte

Helle Degnbol, Kurt Nielsen, Morten Hjerl-Hansen, Eva Schwanenflügel og Anne-Marie Esmann anbefalede denne kommentar
Pelle Dragsted

Mange tak! Jeg kommer også til at savne den faste klumme og de mange gode debatter her i tråden.
Gode hilsner,
Pelle

Helle Degnbol, Kurt Nielsen, erik jensen, Morten Hjerl-Hansen, Viggo Okholm, Thomas Tanghus og Eva Schwanenflügel anbefalede denne kommentar
Anne-Marie Esmann

Kære Pelle. Jeg er også ret sikker på, at du bliver valgt. Det bliver godt at have dig med igen. Du har været savnet. God valgkamp. Venlig hilsen
Anne-Marie Esmann

Helle Degnbol, John Liebach, Morten Hjerl-Hansen, Thomas Tanghus og Eva Schwanenflügel anbefalede denne kommentar
Niels-Simon Larsen

Tak for dine inspirerende indlæg.
God vind fremover.

Helle Degnbol, John Liebach, Kurt Nielsen, Morten Hjerl-Hansen, Eva Schwanenflügel og Viggo Okholm anbefalede denne kommentar