SERIEFOLK

Helle Thorning til Casper Christensen: »Jeg tror ikke, du ved hat om det!«

Velkommen til FOLK, Informations daglige sladderspalte, hvor ingen er for høj, og ingen er lav nok til at flyve under radaren
Velkommen til FOLK, Informations daglige sladderspalte, hvor ingen er for høj, og ingen er lav nok til at flyve under radaren
Debat
22. december 2022
  • Helle og Casper: I det anmelderkritiserede program »All Exclusive« er der endelig kommet lidt gnist i samtalen. Casper Christensen fået besøg af Helle Thorning-Schmidt og de to diskuterer køn i standup-branchen i 90’erne: »Det var fuldstændig ligegyldigt, om du var mand eller kvinde,« siger Casper.
  • Helle Thorning-Schmidt: Det er den tidligere statsminister ikke enig i: »Ved du det,« spørger hun: »Ved Casper Christensen, som har været førende i hele den der standup-scene i 90’erne, ved han, om der var nogle kvinder, som ikke følte sig velkomne? Jeg tror ikke, du ved hat om det,« siger hun.
  • Casper Christensen: Casper, som tydeligvis er lidt ophidset, svarer, at køn efter hans mening ofte bliver brugt som en dårlig undskyldning for kvindelige komikere, når de ikke kan slå igennem: »Du var bare ikke sjov, jeg er ked af at sige det. Jeg ved ikke, hvorfor du ikke var sjov, men det var du bare ikke!«

Vores abonnenter kalder os kritisk,
seriøs og troværdig.

Prøv en måned gratis.

Klik her

Allerede abonnent? Log ind her

Lise Lotte Rahbek

Helle T og CC i debat om at være privilegieblind?
Tophumor.

erik pedersen, Jes Balle Hansen , Kristian Knudsen, Rolf Andersen, Rasmus Kristiansen, Eva Schwanenflügel og Ditlev Palm anbefalede denne kommentar

Jeg ville ikke spilde EN TIME på dem!!!
Peter Blondin, Hannes husbond.