Debat
3. december 2022
- Kanye West I. Hitler har en god side, mener Kanye West: »Alle mennesker har noget værdifuldt at bidrage med – især Hitler,« siger den kontroversielle rapper således i et Interview med den omtrent lige så kontroversielle radiovært og konspirationsteoretiker Alex Jones.
- Kanye West II. Kanye West sidder i studiet med en hue trukket end over hovedet og uddyber sit synspunkt:»Men denne fyr (Hitler, red.), der opfandt motorveje, opfandt selve mikrofonen, som jeg bruger som musiker – man kan åbenbart ikke sige højt, at han faktisk har gjort noget godt.«
- Kanye West III. Den 45-årige rapper er tidligere kommet med antisemitiske udtalelser og i interviewet taler han også flere gange om jøder, dog på en noget speciel måde: »Jeg kan ikke lide ordet ’ondskab’ ved siden af ’nazist’. Jeg elsker jøder, men jeg elsker også nazister,« siger han.
Hvorfor i alverden er der nogen der lytter til en mand med kæmpe psykiske problemer?
Det samme kunne man spørge vælgerne i Georgia om.
Har Kanye West eller Ye nogensinde læst "Mein Kampf", og er det derfra han har fået ideen om, at det var Hitler, der har opfundet motorvejene og selve mikrofonen ?
en meget flinker fyr ham AdolfH – vegetar og hundeven – mere tvivlsom med kvinder – feks. Angelika Maria Raubal (Geli) – datter af hans halvsøster Angela Raubal (!) – Geli(23) findes død af et skud den 18. september 1931 i Hitlers lejlighed i München hvor hun havde begået selvmord. Der opstod mange rygter blandt andet at Hitler selv havde skudt hende eller fået nogen til det på grund af utroskab. Pistolen var Hitlers og de havde haft et sammenstød kort forinden. Efter hendes død truer Hitler med at begå selvmord. Hitler(40) begyndte to år før at omgås den Eva Braun(19) .)