Emne

service

Artikler
Kronik
27. september 2021

Nej, jeg gider ikke anmelde ét eneste cafébesøg mere. Jeg er træt af digitalt tidsrøveri

Myndigheder og virksomheder stjæler vores tid i endeløse telefonkøer og med spammails i lange baner. Tænk, hvis vi kunne vise dem, at vores tid også er vigtig, og vi egentlig godt kunne tænke os noget ordentlig kunde- og borgerservice, skriver podcastproducer Ninette Birck i dette debatindlæg
Myndigheder og virksomheder stjæler vores tid i endeløse telefonkøer og med spammails i lange baner. Tænk, hvis vi kunne vise dem, at vores tid også er vigtig, og vi egentlig godt kunne tænke os noget ordentlig kunde- og borgerservice, skriver podcastproducer Ninette Birck i dette debatindlæg
Læserbrev
22. august 2020

Brevkassen: Må jeg påtale dårlig betjening?

Hver uge svarer Brevkassen på spørgsmål fra læserne. Intet er for stort – og intet for småt. I denne uge lader Louise det være op til brevkassen, hvorvidt hun ska tie eller sige det, når der ydes dårlig betjening i butikkerne
Louise er typen, der altid roser søde ekspedienter, som er imødekommende, informerede og måske hjælper mig med at vælge den helt rigtige kage. Men hun mener også, at man godt må påpege, hvis ekspedienten er sur og tvær.
  • Kronik
    27. september 2021

    Nej, jeg gider ikke anmelde ét eneste cafébesøg mere. Jeg er træt af digitalt tidsrøveri

    Myndigheder og virksomheder stjæler vores tid i endeløse telefonkøer og med spammails i lange baner. Tænk, hvis vi kunne vise dem, at vores tid også er vigtig, og vi egentlig godt kunne tænke os noget ordentlig kunde- og borgerservice, skriver podcastproducer Ninette Birck i dette debatindlæg
    Myndigheder og virksomheder stjæler vores tid i endeløse telefonkøer og med spammails i lange baner. Tænk, hvis vi kunne vise dem, at vores tid også er vigtig, og vi egentlig godt kunne tænke os noget ordentlig kunde- og borgerservice, skriver podcastproducer Ninette Birck i dette debatindlæg
  • Læserbrev
    22. august 2020

    Brevkassen: Må jeg påtale dårlig betjening?

    Hver uge svarer Brevkassen på spørgsmål fra læserne. Intet er for stort – og intet for småt. I denne uge lader Louise det være op til brevkassen, hvorvidt hun ska tie eller sige det, når der ydes dårlig betjening i butikkerne
    Louise er typen, der altid roser søde ekspedienter, som er imødekommende, informerede og måske hjælper mig med at vælge den helt rigtige kage. Men hun mener også, at man godt må påpege, hvis ekspedienten er sur og tvær.