Hjælp til information.dk

OBS: Vi oplever i øjeblikket problemer med vores nyhedsbreve og e-mails. Vi arbejder på at løse problemet. Har du spørgsmål til dit abonnement, kan du altid kontakte os her

Det skulle helst ikke være alt for svært at bruge information.dk. Men nogle ting driller alligevel. Derfor har vi her samlet nogle af de ofte stillede spørgsmål og svar. Vi håber, det hjælper dig på vej.

Nyt abonnement

Jeg har netop købt et abonnement. Hvordan kommer jeg i gang?
Vi har lavet en guide til, hvordan du nemt kommer godt i gang med at bruge dit nye abonnement. Vi håber, at vores guide eller alternativt denne side kan hjælpe dig. Ellers er du naturligvis velkommen til at kontakte kundeservice.

Jeg vil gerne ændre abonnementstype. Hvordan gør jeg, og hvor finder jeg priserne?
For at skifte abonnementstype, så kontakt venligst kundeservice pr. mail eller tlf. De aktuelle priser på vores abonnementer kan du finde her.

Jeg kan ikke tilmelde mig en måneds gratis prøveperiode. Hvad går der galt?
Det er muligt, at den angivne adresse ikke stemmer overens med adresseangivelsen i vores abonnementssystem. Kundeservice kan hjælpe dig med dette. Det kan også skyldes, at du har haft avisen inden for de seneste 12 måneder og derfor ikke er berettiget til en ny gratis prøveperiode.

Abonnementsperiode

Hvorfor står der i selvbetjeningen, at mit abonnement er udløbet, når jeg har et aktivt abonnement?
Når man bestiller et nyt abonnement, så får man digital adgang med det samme. Dog starter din abonnementsperiode først en til to dage efter oprettelsen af abonnementet. Det betyder også, at der på selvbetjeningen står, at abonnementet er udløbet, indtil abonnementet bliver aktivt.

Brugerkonto

Hvordan opretter jeg en brugerkonto?
Man kan oprette en brugerkonto øverst til højre på information.dk. Hvis du i forvejen har en brugerkonto og ikke kan huske din adgangskode, skal du bede om en ny adgangskode. Så kan du igen logge ind på din eksisterende brugerkonto.

Jeg har glemt min adgangskode. Hvad gør jeg?
Du kan bede om at få et link tilsendt her, så du kan ændre din adgangskode.

Podcast

Hvordan lytter jeg til Podcast?
Du kan lytte til vores podcasts på information.dk, via Apple Podcasts eller Google Podcasts på din mobil.

Flytning

Hvordan og hvornår kan jeg senest flytte leveringsadressen på min printavis?
Du kan flytte leveringsadressen for din avis til dagen efter, hvis vi har behandlet dit ønske inden kl. 12:00. En ændring til mandag har deadline inden fredag kl. 13:00. Vi anbefaler, at du indsender dit ønske eller foretager ændringen på selvbetjeningen i god tid inden flytningen.

Kan I levere avisen til mit sommerhus for en periode?
Ja, men i flere sommerhusområder er der kun budlevering hele ugen i sommerhalvåret. Kontakt venligst kundeservice hvis du er i tvivl om leveringsformen i dit sommerhusområde.

Pause

Kan jeg sætte mit abonnement på pause?
Ja, i op til to måneder. Hvis pausen skal være længere, så kontakt venligst kundeservice. Når man sætter avisleveringen på pause, får man krediteret 5 kr. pr. avis på den kommende regning. Der er digital adgang i hele den afmeldte periode.

Avisen er udeblevet

Jeg har ikke modtaget min avis. Hvad gør jeg?
Du kan reklamere over din avislevering på din abonnementsside i selvbetjeningen, eller ved at skrive eller ringe til kundeservice. Hvis din avis ikke bliver leveret, krediterer vi din avis til abonnementsprisen.

Ændring i betaling

Hvordan skifter jeg betalingsmetode?
Du bedes kontakte kundeservice, hvis du ønsker at skifte betalingsmetode.

Hvordan opdaterer jeg mine kreditkortoplysninger?
Du kan ændre dine kreditkortoplysninger på din abonnementsside under selvbetjeningen.

Opsigelse

Hvordan opsiger jeg mit abonnement?
Du kan opsige dit abonnement på din abonnementsside eller ved at kontakte kundeservice pr. mail eller telefon. Der er et opsigelsesvarsel på indeværende måned plus én måned.

Hjælp!

Jeg har prøvet alt. Intet virker. Hvad gør jeg nu?
Kontakt venligst kundeservice – vi svarer dig hurtigst muligt og senest i løbet af tre hverdage.

Kontaktdetaljer til kundeservice

Mail: abonnement@information.dk
Tlf.: 33 69 60 60