Iben H. Philipsen

  • Læserbrev
    21. juli 2008

    Burma/Myanmar - dobbelt navn og dobbelt moral hos DR

    Hmmm - jeg undres ... hvordan kan det være, at der i forrige uge kunne vises et hollandsk produceret rejseprogram ('På Sporet af Østen') fra Burma/Myanmar på DR 2, når det ikke er mere end godt halvandet år siden, at et dansk produceret og af DR godkendt rejseprogram fra Burma/Myanmar blev taget af blot en halv time før visning på DR 1?
    DR boykottede en program om Burma/Myanmar for halvandet år siden, men viste ét i forrige uge. Hvad er ændret, DR?