Læsetid: 1 min.

DR2 er varmeste mediebrand

Kultur
23. september 2005

Det er længe siden, at DR2 var den hemmelige kanal. Ni år efter at DR2 blev sendt for første gang, er DR's nichekanal intet mindre end Danmarks hotteste mediebrand i tæt kamp med TV 2. Det viser en brandanalyse, skriver Børsen. DR 2 scorer som de eneste topkarakter for 'mærkevitalitet', mens kanalen tager femtepladsen, når det gælder 'mærkestyrke'. TV 2, TV 2 Zulu, DR og TV3 klarer sig også fint i undersøgelsen - mens Kanal 5 er den tv-station, der klarer sig dårligst. Berlingske Tidende har det ifølge undersøgelsen ikke så godt med sit brand, mens Århus Stiftstidende indtager bundplaceringen.

Følg disse emner på mail

Vores abonnenter kalder os kritisk, seriøs og troværdig.
Få ubegrænset adgang med et digitalt abonnement.
Prøv en måned gratis.

Prøv nu

Er du abonnent? Log ind her