Læsetid: 2 min.

’Mange af de unge skal skubbes i Operaen’

9. december 2016

En tur i Operaen koster det samme som »snold og en tur i biffen«, og maden er bedre end »makrelsalat og lunkne pilsnere på Roskilde Festival«, skriver Det Kongelige Teater for at lokke unge i Operaen. Men det friskfyr-agtige sprog er ifølge nogle Information-læsere at tale ned til de unge. Det Kgl. Teaters presseansvarlig Claus Kjær giver svar på tiltale:

– I tilbyder »meet and greets med de sejeste sangere«, og at man kan »hænge ud i foyeren« og »få øl for en stor guldmønt«, bare man »passer på den kinesiske granit«, for »det tager så hulens lang tid at polere op igen«. Skriver I det, fordi I tænker, at det er sådan, de 15-30 årige snakker med hinanden?

 

Vores abonnenter kalder os kritisk, seriøs og troværdig.
Prøv en måned gratis.

Klik her

Allerede abonnent? Log ind her

Vores abonnenter kalder os kritisk, seriøs og troværdig.

Prøv en gratis måned og få:
  • Alle artikler på information.dk
  • Annoncefrit information.dk
  • E-avis mandag til lørdag
  • Medlemsfordele
0,-
Første måned/herefter 200 kr/md. Abonnementet er fortløbende.
Prøv nu

Allerede abonnent? Log ind her

Anbefalinger

anbefalede denne artikel

Kommentarer

Der er ingen kommentarer endnu