Læsetid: 3 min.

’Dear Sugars’ er radiobrevkassen, der godt vil indrømme, at der er et problem

Når værterne i podcasten ’Dear Sugars’ kalder sig radikalt empatiske, udelukker det ikke, at de kommer med ændringsforslag til de brevskrivende lytteres adfærd
»Siden 2014 har Steve Almond og Cheryl Strayed lavet tematiske podcastudsendelser ud fra brevkassespørgsmål. Frem for bare at besvare spørgsmålene et ad gangen puljer værterne dem sammen, interviewer relevante eksperter, læser højt fra bøger og inddrager andre perspektiver og egne erfaringer,« skriver Lone Nikolajsen.

»Siden 2014 har Steve Almond og Cheryl Strayed lavet tematiske podcastudsendelser ud fra brevkassespørgsmål. Frem for bare at besvare spørgsmålene et ad gangen puljer værterne dem sammen, interviewer relevante eksperter, læser højt fra bøger og inddrager andre perspektiver og egne erfaringer,« skriver Lone Nikolajsen.

20. april 2018

Radiobrevkassen Mads & Monopolet har for nylig sat lytterrekord; 1.334.000 mennesker hørte med, da et udvalg af kendte medborgere lørdag den 14. april afgjorde hverdagsdilemmaer fra anonyme lyttere. Selv hører jeg sjældent programmet.

Jeg er så tit uenig i panelets vurderinger, og det er frustrerende og frugtesløst at sidde og syde i egen bedrevidenhed. Selve brevkassegenren er jeg dog svært begejstret for, og inden for den kategori har jeg for nyligt kastet min kærlighed på den amerikanske podcast Dear Sugars.  

Klæbrigt navn, cool værter

Siden 2014 har Steve Almond og Cheryl Strayed lavet tematiske podcastudsendelser ud fra brevkassespørgsmål. Frem for bare at besvare spørgsmålene et ad gangen puljer værterne dem sammen, interviewer relevante eksperter, læser højt fra bøger og inddrager andre perspektiver og egne erfaringer. 

 

Vores abonnenter kalder os kritisk, seriøs og troværdig.
Prøv en måned gratis.

Klik her

Allerede abonnent? Log ind her

Anbefalinger

anbefalede denne artikel

Kommentarer

Der er ingen kommentarer endnu