Læsetid: 4 min.

Miley Cyrus og Tami T bevæger sig fra at være sexobjekter til sexdronninger

Bag frække ord og kælen for autotunen viser fire nye album af Miley Cyrus, Tami T, Ian Isiah og Ravi Kuma en musikalsk nytænkning af begrebet intimitet. Uanset om det foregår i opskruet poptempo, med hiphop-rytmer eller r&b-luntetrav
På sit debutalbum High Pitched And Moist kører den svenske sanger og filmkomponist Tami T i loop mellem forelskelse, hård sex og efterfølgende skuffelse.

På sit debutalbum High Pitched And Moist kører den svenske sanger og filmkomponist Tami T i loop mellem forelskelse, hård sex og efterfølgende skuffelse.

Trannytone Records/pressefoto

21. juni 2019

De skriver musik med eksplicit seksuelt indhold og tager udgangspunkt i deres egne oplevelser. Men hverken Miley Cyrus, Tami T, Ian Isiah eller Ravi Kuma vil finde sig i at blive gjort til ofre, slaver eller objekter.

Tværtimod manifesterer de fire artister deres frihed, styrke og selvsikkerhed i at være åbne og nøgne. Det borger for en popmusikalsk nytænkning af begrebet intimitet.

Den amerikanske skuespiller og sanger Miley Cyrus blev først kendt som uskyldigt teenageidol. Men på få år forvandlede hun sig til skamløs femme fatale, der forargede mødre og ledte fædre i fordærv, da hun svingede nøgen rundt på en nedrivningskugle.

Ind imellem glansroller og radiohits har Miley Cyrus haft brug for at skeje ud i ekstremer, både visuelt og musikalsk.

På SoundCloud har hun vist sin anden og bogstaveligt talt mere skæve side. Her udgav hun albummet Miley Cyrus & Her Dead Petz, produceret i tæt samarbejde med psychrockgruppen The Flaming Lips.

Og som optakt til hendes næste, ’seriøse’ studiealbum er nu udkommet den seksuelt ladede EP She Is Coming.

 

Vores abonnenter kalder os kritisk, seriøs og troværdig.
Prøv en måned gratis.

Klik her

Allerede abonnent? Log ind her

Anbefalinger

anbefalede denne artikel

Kommentarer

Der er ingen kommentarer endnu