Anmeldelse
Læsetid: 2 min.

Jakampagnen prøver at være ung med de unge og tryg og sikker for de andre

Frygt og fællesskab er kodeordene i japartiernes valgmateriale til afstemningen om afskaffelsen af forsvarsforbeholdet. De spænder fra klassiske til kreative: EU skal være trygt og godt og først og fremmest ungt
Konservative har muligvis ladet sig inspirere af Hansen Is-reklamernes pastelfarver.

Konservative har muligvis ladet sig inspirere af Hansen Is-reklamernes pastelfarver.

Christian Lindgren

Kultur
30. maj 2022

På onsdag skal valgplakaterne vise deres værd, når danskerne skal stemme ja eller nej til at afskaffe forsvarsforbeholdet. På SF’s plakater er der kun én boks, den er til ’ja’, og den har de sat et stort, fedt kryds i. En mulighed, der helt kan ændre fremtidens kærestebreve, at man på dén måde bare kan slette ’nej’-boksen.

 

Vores abonnenter kalder os kritisk,
seriøs og troværdig.

Prøv en måned gratis.

Klik her

Allerede abonnent? Log ind her