Berlingskes koncernchef løj over for medarbejdere og offentlighed, da han afviste at have modtaget kommunikationsrådgivning i sagen om B.T.’s daværende chefredaktør Michael Dyrbys ansvarsrolle i sexismeanklagerne på TV 2
Det er svært at forstå, hvordan medarbejdere og bestyrelse i et publicistisk mediehus som Berlingske Media kan have tillid til en topchef, der først har iværksat en hemmelig undersøgelse af deres adfærd på sociale medier og redaktionelle dækning og efterfølgende nægtet at svare på pressens spørgsmål om den
Bag afgørelsen ligger et af de mest kaotiske og politisk betændte mediepolitiske forløb nogensinde, hvor danske politikere har kritiseret udbud, nævn og sendetilladelser, som de selv bærer ansvaret for
Berlingske Media vil gerne købe 91 pct. af Radio Loud og ændre strategien. Men det mener Zetlands direktør, Tav Klitgaard, vil ødelægge konkurrencen på et marked, som andre private spillere har bevist, man kan lave forretning på. Hvorfor egentlig, spørger vi ham
Man kan ikke klandre Berlingske Media for at forsøge at få noget god radio ud af de støttekroner, Radio Loud sender for. Men det er svært at forstå, hvorfor kanalen fremover skal hedde 24syv
Berlingske har købt 40 procent af DAB-ungdomskanalen Radio LOUD, hvilket har vakt undren i Mediedanmark. Her på Moderne Tider ser vi imidlertid et stort potentiale i samarbejdet mellem det konservative mediehus og ungdomsradioen – for hvis nogen kan ruske op i den lemfældigt redigerede kanal, ja, så er det Berlingske!
Man kan ikke klandre Berlingske Media for at forsøge at få noget god radio ud af de støttekroner, Radio Loud sender for. Men det er svært at forstå, hvorfor kanalen fremover skal hedde 24syv
Berlingskes koncernchef løj over for medarbejdere og offentlighed, da han afviste at have modtaget kommunikationsrådgivning i sagen om B.T.’s daværende chefredaktør Michael Dyrbys ansvarsrolle i sexismeanklagerne på TV 2
Bag afgørelsen ligger et af de mest kaotiske og politisk betændte mediepolitiske forløb nogensinde, hvor danske politikere har kritiseret udbud, nævn og sendetilladelser, som de selv bærer ansvaret for
Berlingskes Kids News lukker. Og med det forsvinder en prisvindende avis, der på solidarisk og begejstret facon så børn som deltagere i de store samtaler og medskabere af deres helt egne
Fra nytår vil B.T. ikke længere udkomme på print i hverdagene, men i stedet satse på et rent digitalt, gratis tabloidunivers. Endnu et skridt på vejen mod den afslørende journalistiks død på tabloidmedierne, skriver mediejournalist Lasse Jensen i dette debatindlæg