Berlingskes koncernchef løj over for medarbejdere og offentlighed, da han afviste at have modtaget kommunikationsrådgivning i sagen om B.T.’s daværende chefredaktør Michael Dyrbys ansvarsrolle i sexismeanklagerne på TV 2
Det er svært at forstå, hvordan medarbejdere og bestyrelse i et publicistisk mediehus som Berlingske Media kan have tillid til en topchef, der først har iværksat en hemmelig undersøgelse af deres adfærd på sociale medier og redaktionelle dækning og efterfølgende nægtet at svare på pressens spørgsmål om den
Berlingske Media vil gerne købe 91 pct. af Radio Loud og ændre strategien. Men det mener Zetlands direktør, Tav Klitgaard, vil ødelægge konkurrencen på et marked, som andre private spillere har bevist, man kan lave forretning på. Hvorfor egentlig, spørger vi ham
Man kan ikke klandre Berlingske Media for at forsøge at få noget god radio ud af de støttekroner, Radio Loud sender for. Men det er svært at forstå, hvorfor kanalen fremover skal hedde 24syv
Prøvevalg på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole har afsløret en massiv venstreorienteret slagside, som ikke kan være god for diversiteten i den demokratiske samtale, siger blå kritikere
Berlingske har købt 40 procent af DAB-ungdomskanalen Radio LOUD, hvilket har vakt undren i Mediedanmark. Her på Moderne Tider ser vi imidlertid et stort potentiale i samarbejdet mellem det konservative mediehus og ungdomsradioen – for hvis nogen kan ruske op i den lemfældigt redigerede kanal, ja, så er det Berlingske!
Det er blevet kaldt Radio24syvs redning, at regeringen og DF nu har indgået en aftale om en DAB-kanal. Men djævlen ligger i detaljen, og alle detaljer er endnu ikke kendt. Der kan være millioner til forskel
DF’s nye signal om Radio24syv betyder ikke, at kanalen kan fortsætte uændret. Hvis den sprælske lille station skal blive en rigtig forretning, kræver det, at der slækkes voldsomt på public service-kravene, ikke mindst omfanget af national nyhedsdækning, og det kræver reklamer i massivt omfang og meget mere musik. Og så er det ikke længere hverken 24syv eller en taleradio
Man kan ikke klandre Berlingske Media for at forsøge at få noget god radio ud af de støttekroner, Radio Loud sender for. Men det er svært at forstå, hvorfor kanalen fremover skal hedde 24syv
Berlingskes koncernchef løj over for medarbejdere og offentlighed, da han afviste at have modtaget kommunikationsrådgivning i sagen om B.T.’s daværende chefredaktør Michael Dyrbys ansvarsrolle i sexismeanklagerne på TV 2
Det er svært at forstå, hvordan medarbejdere og bestyrelse i et publicistisk mediehus som Berlingske Media kan have tillid til en topchef, der først har iværksat en hemmelig undersøgelse af deres adfærd på sociale medier og redaktionelle dækning og efterfølgende nægtet at svare på pressens spørgsmål om den
Berlingskes Kids News lukker. Og med det forsvinder en prisvindende avis, der på solidarisk og begejstret facon så børn som deltagere i de store samtaler og medskabere af deres helt egne
Prøvevalg på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole har afsløret en massiv venstreorienteret slagside, som ikke kan være god for diversiteten i den demokratiske samtale, siger blå kritikere
Berlingske Media vil gerne købe 91 pct. af Radio Loud og ændre strategien. Men det mener Zetlands direktør, Tav Klitgaard, vil ødelægge konkurrencen på et marked, som andre private spillere har bevist, man kan lave forretning på. Hvorfor egentlig, spørger vi ham