Aarhus Teaters tætbarberede udgave af Lars von Triers film ’Melancholia’ omsættes fint til teaterscenen, båret oppe af intense visuelle scenebilleder, der danser i en sortklædt undergangsscenografi. Men på scenen kommer forestillingens klimaks – jordens undergang – til kort
Skuespilleren Nanna Bøttcher rummer alle aspekter af den krænkede Blanche i den eminente teateropsætning af ’Omstigning til paradis’ på Aarhus Teater. Hun er drivkraften for det stærke ensemble: Smuk, panisk, løgnagtig – og skræmmende troværdig
Aischylos’ tragedietrilogi ’Orestien’ får nyt og ganske anderledes liv i Runar Hodnes iscenesættelse på Aarhus Teater, hvor især samspillet mellem Mark Kenly Domino Tans opmærksomhedskrævende kostumer og Ulrik Gads effektfulde, visuelle design er i fokus
Aarhus Teaters tætbarberede udgave af Lars von Triers film ’Melancholia’ omsættes fint til teaterscenen, båret oppe af intense visuelle scenebilleder, der danser i en sortklædt undergangsscenografi. Men på scenen kommer forestillingens klimaks – jordens undergang – til kort
Skuespilleren Nanna Bøttcher rummer alle aspekter af den krænkede Blanche i den eminente teateropsætning af ’Omstigning til paradis’ på Aarhus Teater. Hun er drivkraften for det stærke ensemble: Smuk, panisk, løgnagtig – og skræmmende troværdig