I en candyflossfarvet scenografi og iført absurde kostumer fremfører Ellen Hillingsø på Teater Grob Ursula Andkjær Olsens nyskrevne monolog om ... midtlivskrise? Overforbrug? Instruktør Niels Erlings retning drukner i iscenesættelsens mange påfund
’Store Lars’ med Lars Hjortshøj i hovedrollen som sig selv er en ’Klovn’-ripoff, der starter som en ulykke, en bombning tilbage til 70’erne og 80’ernes dilettantkomedie. Men snart arbejder den sig frem mod noget mere meningsfuldt. Det sker – ulig ’Klovn’ – fordi Hjortshøj-karakteren udvikler sig
Christina Hagen, Thomas Korsgaard og Madame Nielsen er forfatterne bag de tre første corona-monologer, som kulturhungrende danskere kan opleve hos Teater Republique. Online, naturligvis
Ellen Hillingsø viser en minimal del af sin krop gennem et hul i en sort kasse på Østerbro. Hun har sjældent givet så meget af sig selv, som hun gør i Samuel Becketts ’Not I’
Kærlighedshistorie. To må man være: Ole Bornedals ambitiøse, kløgtige og crazy-komiske referencefest 'Charlot og Charlotte' har omsider fået nyt liv på dvd
Louise N. D. Friedbergs 'Eksperimentet' fortæller en vigtig historie om Danmarks skamfulde kolonifortid, men trods et udgangspunkt i højdramatiske, virkelige begivenheder fungerer den ikke som filmisk fortælling
Christina Hagen, Thomas Korsgaard og Madame Nielsen er forfatterne bag de tre første corona-monologer, som kulturhungrende danskere kan opleve hos Teater Republique. Online, naturligvis
’Store Lars’ med Lars Hjortshøj i hovedrollen som sig selv er en ’Klovn’-ripoff, der starter som en ulykke, en bombning tilbage til 70’erne og 80’ernes dilettantkomedie. Men snart arbejder den sig frem mod noget mere meningsfuldt. Det sker – ulig ’Klovn’ – fordi Hjortshøj-karakteren udvikler sig
I en candyflossfarvet scenografi og iført absurde kostumer fremfører Ellen Hillingsø på Teater Grob Ursula Andkjær Olsens nyskrevne monolog om ... midtlivskrise? Overforbrug? Instruktør Niels Erlings retning drukner i iscenesættelsens mange påfund
Ellen Hillingsø viser en minimal del af sin krop gennem et hul i en sort kasse på Østerbro. Hun har sjældent givet så meget af sig selv, som hun gør i Samuel Becketts ’Not I’