Person

Jacob Madsen Kvols

David Bowies musical Lazarus er et farvestrålende sansebombardement fuld af vellyd

Heinrich Christensens farvestrålende, skæve og ikke mindst velklingende iscenesættelse af David Bowie og Enda Walshs musical ’Lazarus’ er en stærk åbning af Aarhus Festuge 2019 – og en understregning af Aarhus Teaters evne til at sammensætte et kunstnerisk hold i særklasse

Christian Lollikes ’Revolution’ er en parodi på eksperimenterende teater fremfor en reel åbning for samfundsdebat

Samarbejdet mellem Aarhus Teater og Christians Lollikes Teater Sort/Hvid har budt på succeser som ’Living Dead’ og ’Erasmus Montanus’. Men med nyeste skud på samarbejdsstammen, ’Revolution’, nås på ingen måde tidligere tiders revolutionerende højder
Anmeldelse

Hvad laver en lygtepæl i et garderobeskab?

’Narnia’ på Aarhus Teater er blevet en flot og frygtindgydende eventyrforestilling. Lige så kærlig, som den skal være. Med ædel løve og grum heks – og vidunderligt garderobeskab
Anmeldelse

Jesus Light Superstar

Storheden i Aarhus Teaters magtopsætning af ’Jesus Christ Superstar’ er perfekt. Men selv om Cecilie Stenspil elsker Simon Mathews Jesus herfra og til evigheden, så kniber det med kærligheden

Forfrossent Trier-referat

Anne Sofie Espersen og Jacob Madsen Kvols går imponerende linen ud i Århus Teaters 'Antichrist'. Men iscenesættelsen savner billeder og sanselighed

Mest læste

  1. Heinrich Christensens farvestrålende, skæve og ikke mindst velklingende iscenesættelse af David Bowie og Enda Walshs musical ’Lazarus’ er en stærk åbning af Aarhus Festuge 2019 – og en understregning af Aarhus Teaters evne til at sammensætte et kunstnerisk hold i særklasse
  2. ’Narnia’ på Aarhus Teater er blevet en flot og frygtindgydende eventyrforestilling. Lige så kærlig, som den skal være. Med ædel løve og grum heks – og vidunderligt garderobeskab