Joachim Trier har altid forsøgt at finde sig selv i de figurer, han skildrer. Information har talt med den norske filminstruktør, der er aktuel med tredje del af sin Oslo-trilogi, den eksistentielle kærlighedsdramakomedie ’Verdens værste menneske’
’Retfærdighedens ryttere’ føles som et Susanne Bier-drama podet med genmateriale fra en Anders Thomas Jensen-film og er en magtdemonstration af Jensens evne til at mestre både det melodramatiske og det infantile
Gus Van Sants ’The Sea of Trees’ er en betagende spirituel rejse i livet og døden. Filmen, der er fotograferet af danske Kasper Tuxen, skæmmes dog af en mærkelig slutning
Joachim Trier har altid forsøgt at finde sig selv i de figurer, han skildrer. Information har talt med den norske filminstruktør, der er aktuel med tredje del af sin Oslo-trilogi, den eksistentielle kærlighedsdramakomedie ’Verdens værste menneske’
’Retfærdighedens ryttere’ føles som et Susanne Bier-drama podet med genmateriale fra en Anders Thomas Jensen-film og er en magtdemonstration af Jensens evne til at mestre både det melodramatiske og det infantile
Gus Van Sants ’The Sea of Trees’ er en betagende spirituel rejse i livet og døden. Filmen, der er fotograferet af danske Kasper Tuxen, skæmmes dog af en mærkelig slutning