Når Mathilde Meile i sin klumme påstår, at der ligger en snert af sexisme bag al vores kritik af kvinder, gør hun det skjulte kvindehad til en anklage, der er umulig at modbevise. Det er en fejlagtig cirkelslutning, som ikke gør påstanden sand
Karen-Lise Mynster røber sorgen over sin mistede elskede. Rikke Lylloff åbner dynejakken til teenagemindreværdet. Og Pernille Lyneborg og Stine Holm Joensen spiller Bergman-kvinder, så fortrolighedstrangen skriger
Hvem ved bedst, hvad der er bedst for hvem? Dem, der allerede har, eller dem, der ikke har, og som måske slet ikke er interesserede? Det er spørgsmålet oven på Leny Malacinskis bog, hvor de bedrestillede kvinder nok engang bliver beskyldt for at kapre ligestillingsproblematikken
Det er en sjældent befriende oplevelse, når en journalist kaster sig ud på de vilde våger og vover det ene øje og formulerer et velargumenteret angreb på en dansk politiks absolut mest hellige køer; ligestillingssagen
Når Mathilde Meile i sin klumme påstår, at der ligger en snert af sexisme bag al vores kritik af kvinder, gør hun det skjulte kvindehad til en anklage, der er umulig at modbevise. Det er en fejlagtig cirkelslutning, som ikke gør påstanden sand
Hvem ved bedst, hvad der er bedst for hvem? Dem, der allerede har, eller dem, der ikke har, og som måske slet ikke er interesserede? Det er spørgsmålet oven på Leny Malacinskis bog, hvor de bedrestillede kvinder nok engang bliver beskyldt for at kapre ligestillingsproblematikken
Karen-Lise Mynster røber sorgen over sin mistede elskede. Rikke Lylloff åbner dynejakken til teenagemindreværdet. Og Pernille Lyneborg og Stine Holm Joensen spiller Bergman-kvinder, så fortrolighedstrangen skriger