Der er stærke og svage sider ved den australske stjerneinstruktørs version af Mozarts elskede syngespil. Det computeranimerede show er sjovt og respektløst, men de levende aktører står i nogen grad i stampe. Et vokalt lyspunkt var tenoren Jacob Skov Andersen, som tryllebandt lige fra den første frase
Med et skrumpet scenerum og et sprødt kammerorkester havde sangen i Mozarts blændende opera gode betingelser for at udfolde sig på Den Kongelige Opera. Det lykkedes for det meste, allerbedst med ensemblerne i instruktøren og dirigentens fint afstemte iscenesættelse
Af LISBETH BONDE,ANDERS BEYER,ERIK WIEDEMANN,TORBEN BILLE,ANNE MIDDELBOE CHRISTENSEN,ALLAN DE WAAL
UDSTILLING
*Stedet II er et projekt om fremtidens udsmykninger. Det er både en bog og en udstilling...
Med et skrumpet scenerum og et sprødt kammerorkester havde sangen i Mozarts blændende opera gode betingelser for at udfolde sig på Den Kongelige Opera. Det lykkedes for det meste, allerbedst med ensemblerne i instruktøren og dirigentens fint afstemte iscenesættelse
Der er stærke og svage sider ved den australske stjerneinstruktørs version af Mozarts elskede syngespil. Det computeranimerede show er sjovt og respektløst, men de levende aktører står i nogen grad i stampe. Et vokalt lyspunkt var tenoren Jacob Skov Andersen, som tryllebandt lige fra den første frase