Stephan Sabinsky

  • Kronik
    12. november 2012

    Virksomhedernes grandiose fortællinger

    Danske virksomheder er ramt af en grandiositet, der udtrykkes i visitkort med helt fantastiske titler. Den storslåede vision, ufejlbarligheden og de urealistiske forestillinger om egne evner og betydning lever i og skabes af de fortællinger, virksomhederne producerer til både egne medarbejdere og udenforstående – fortællinger, der presser medarbejderne til at være enestående hver evig eneste dag
    Legos mission er bl.a. ’at inspirere og udvikle børn til at tænke kreativt, ræsonnere systematisk og udnytte deres potentiale for at skabe deres egen fremtid og dermed udnytte menneskets uendelige muligheder’.
  • 20. april 2002

    11. september-lyrik

    Den danske digter Simon Grotrian forstås bedst ud fra den profetiske læsemetode
  • 31. januar 2001

    Det kan ikke betale sig

    Arbejde, studier mv. kan ikke betale sig – især mv. Omkostninger Det kan ikke betale sig at arbejde, i hvert fald ikke hvis man skal transporteres til det og i øvrigt har små børn...