Læsetid: 1 min.

Manden med opskriften på en revolution

Andrew Boyd har udgivet en bog, hvori han har samlet 70 bidragsyderes tanker og erfaringer med kreative ikke-voldelige revolutioner og kampagner
15. september 2012

Andrew Boyd er forfatter, humorist og har 25 års erfaring med at lave kreative kampagner og sociale forandringer. Han stod bag den ironiske kampagne ’Billionaires for Bush’ som distancerede sig til daværende præsident Bushs politik. I øjeblikket er Andrew Boyd på Europa-turné, hvor han lancerer sin nye bog Beautiful trouble – a toolbox for revolution i London, Berlin og København. Bogen indeholder taktikker, principper og teorier til at lave kreative kampagner.

»Vi vælger ikke målene, eller problemerne. Vi tilbyder kun værktøjerne, så folk kan ændre de ting, som de finder allervigtigst og mest problematiske her i verden,« siger Andrew Boyd under et skype-interview med Information, hvor han under navnet andrewontheroadagain holder kontakt med venner og familie, mens han er på farten for at promovere sin nye bog.

Perfekt timing

Ifølge Andrew Boyd er timingen for bogen ret perfekt, da kreativ ikke-voldelig aktivisme har et momentum i øjeblikket.

 

Vores abonnenter kalder os kritisk, seriøs og troværdig.
Prøv en måned gratis.

Klik her

Allerede abonnent? Log ind her

Vores abonnenter kalder os kritisk, seriøs og troværdig.

Prøv en gratis måned og få:
  • Alle artikler på information.dk
  • Annoncefrit information.dk
  • E-avis mandag til lørdag
  • Medlemsfordele
0,-
Første måned/herefter 200 kr/md. Abonnementet er fortløbende.
Prøv nu

Allerede abonnent? Log ind her

Anbefalinger

anbefalede denne artikel

Kommentarer

Der er ingen kommentarer endnu